inte mycket kvar nu

här lagas det mat, inte mycket var i kylen eller frysen nu haha.så ikväll blir det broccoli mix, sallad och korv. haha och tunnbröd också;) mums.
nu är julruschstöket över här hemma, nu ska man njuta av allt och kanske hålla det så här fint ett litet tag :)
för att vara så perfektionistisk som jag är så låter jag det förfalla ganska ofta. men nu hålls det!

har strykt lakan här ikväll, till mamma och roger som kommer på tisdag:) så gästrummet är iordning!
passade på att stryka mina egna lakan också
jag gillar att stryka, det är förmodligen en skada från slottstiden,, men men. jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba lite under jul. vet inte om det är öppet iförsig. ska smsa anna och höra.

god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0