lördag med massor av jobb

Nu ligger modevisningen ute som evanemang på Facebook, skriv upp er på listan.
det kommer bli stort!

idag i skolan har jag sysselsatt mig med att måla klart min tavla med två Garbo porträtt, och sytt klart mina byxor, eller nästan klar. upptäckte efter att jag sytt på linningen att dom var för stora och att jag då missat två viktiga veck som skulle fått allt att passa perfekt..så fick sprätta som en galning men sen satt allt som en smäck!! :)
och det blev så mycket bättre än innan med kantstickningen runt linningen.

så nu hänger garbo uppe i mitt vardagsrum, fin fint blev det, har rättat til llite, för på denna bilden är hennes ena öga för stort haha,.sånt man ser efter ett tag

ikväll vet jag inte vad som händer, kanske går och raggar upp Kenza till vår modevisning. vill att hon och blondinbella kommer! nice nice

ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0