turen på min sida idag

om en timma kommer mamma och roger :)

snacka om att jag har haft tur idag, fick till lampaffären för att fråga om jag fick byta en lampa som jag hade tappat bort kvittot till och köpt för ca 2 månader sen..och han sa JA,  :):):):) en glad kenny gick därifrån
gick sen och skulle köpa ett fat, det stod att det kostade 107 kr, vilket jag tycker var en ganska konstig prissättning. men gick fram till kassan och hon scanna in den, och då kostade den 445!. ja ba nee du, det stod 107 och det gjorde det på alla faten där, så jag fick den för det!
sparade sådär 340 kr
en väldi fin sänsla :)

jag hoppas på en lika trevlig kväll som dag.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: maya

så ska det vara, har kunden sett priset så ska det denne få köpa det för det priset:D bra gjort babe

2009-12-15 @ 20:03:12
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0