dagens slut

Taaack L för den jättefina kommentaren :)
jag är långt ifrån grym men jag försöker mitt bästa det är alltid det viktigaste!

nu är det fint städat här hemma
i min lilla våning

måste dock röra mig mot kungens kurva och IKEA någon dag framöver..jag behöver mer växter som fyller ut lite empty space!, den palmen i vänster hörne och jag ju lyckats ha ihjäl! och det är så dyrt att köpa här inne i stan. sen behöver jag lite grönt i hallen, den är så nära ett EKO att det är skrämmande hehe

det är faddergalan på teve, faaasen va Carola är BRAAAAAA!!!!
me like
imorgon kommer Ellinor, mums va roligt vi ska ha! partay

nu är det sängen puss och kraam
ta hand om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0