en sann vän?

Ni vet sånna vänner man hade i gymnasiet som man trodde att dessa kommer jag alltid gilla, tänk vad fel man kan ha. haha
är ganska skönt att ibland få sålla bort folk från ens bekantskapskrets, och detta innefattar enbart de som själva inte pratar med mig.. varför sitta och ödsla tid på dem? vill de inte så screw them..
man får ta och göra rensningar ibland, så man ser vilka guldkornen är.

det finns någon jag äör riktigt besviken på, säger det bara en gång nu och sen är det slut!
som mona sa "man ska bara vara vän med de som ger energi och inte med sånna som tar energin ifrån dig"
jag håller verkligen med. :)

vem är en sann vän?
"Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen"
- Carola


*Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0