G

Bonsoir :)

blev inget inlägg igår due to att min dator freakade ur totally, ringde bror o han försökte hjälpa mig men det va inte så lätt...laddade ner lite nya drivrutiner (vad är det hehehe) men det hjälpte inte. nu när jag väl startar datorn blir allt svart och jag är tvungen att stänga av den igen,,3 gånger upprepade jag det!!
hmm min dator mår nog inte så bra, garanti???

jag fick godkänt på provet igår :)
lite ringrostig kan man säga, 2 o ett halvt år sedan sista provet.. men takterna satt i och jag o en till fick högst poäng i klassen, helt ok. nu är det bara att försöka bräcka sig själv på nästa prov.

provade också min kavaj o släp igår så jäääääääääkla COOOLT!
how do you spell succes? HAHA

bonsoir
*Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0