gjorde min dag

Detta gjorde verkligen min dag!! läste på therese blogg http://thereseae.blogg.se/ och fick letat upp ett inlägg hon skrivit om en dialog med hennes mormor. (jag hade hämtat upp therese med bil från hennes mormor för att åka till götet.)

 

Jag: Ja det är Therese..
Mormor: THERESE!
Jag: Hej mormor!
Mormor: Men du, så stilig! Du tappade väl ditt hjärta?!
Jag: Va?
Mormor: I onsdags kväll!
Jag: Va?
Mormor: Men vilken snygging!
Jag: Jag förstår inte riktigt..
Mormor: Han var så stilig, tycker du inte?! Han som hämtade dig! Han kan du bli kär i!
Jag: Va? Kenny?
Mormor: Förstår du inte?
Jag: Jag förstod inte sammanhanget..
Mormor: VA?! Har du så många män?
Jag: Men mormor, han är min kompis..
Mormor: Pfft! STILIG!

Det kommer jag leva på året ut :)Tack till T's mormor


Kenny


Kommentarer
Postat av: maya

aaaaw

2009-11-11 @ 22:44:53
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0