hemma seent

jag börjar verkligen gå in i den här modevärlden nu, jobbar sen (kom hem nu 19:42, slutade 4) mycket kreativitet, vill börja träna (vet inte om det hör så mycket till mode men) just att va igång mycket liksom.. har ett möte med en konsult på S.A.T.S imorgon kl 17:00, hon va grymt trevlig så hon kunde nog fixa en bra deal till mig :)
ligger på min gata också, alltid välkommet när det är nära.
Äter en skål Special K oxå mums! det måste också falla under nyttighetsfaktorn.!

hade modeshow möte idag, gick strålande. förhoppningsvis har jag håvat in Björn Axén som sponsor för hårprodukter. Ska maila lite mer info, superkul isåfall.
17 december everybody! be there and be blown away!

nu ska här tränas lite, men först ett mail till Loreal

Kraam

*Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0