Kavaj

 

Trådmarkerat :) tog en bra stund att få klart det där, men bra blev det synd bara att jag har byxorna kvar... Jag håller på med min kreation inför modeshowen 17 dec. Kavaj, svart Siden dupion, byxor svart bomull och ett 2.5 x 2.5 meter släp svart siden dupion. Sjukt nice!! poängen är att vi ska sy en kjol, för det är det skolan räknar med att vi klarar av än så länge, plus att dom helst vill att man går själv under showen. jag vill gärna gå själv men inte i kjol, jean paul gaultier försökte få in det i männens garderob, blev mindre lyckat.. skriker inte direkt maskulinitet, men jag komprimissade med mig själv, och kom fram till att man för en melodifestival-klädbyte-show av det hela :)

släpet är först ihopbullat till en kjol som sitter fast i ett band, det knyts upp och släpet fälls ut, maffigt,            Haute Couture!!

Kjolen/släpet används naturligtvis enbart under modeshowen, sen kan jag använda byxorna och kavajen          när jag vill :)


* Kenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0