korrektion

Korrektion!
jag hatar absolut inte H&M, jag gillar deras kläder men just denna höst har de gått på ett bottennapp när det gäller att förnya sig på ett bra sätt. De har gått in i sin extremt stora garderob med mönster och kläder och plockat ut allt från -85 och skickat ut i affärerna.
Ganska tråkigt och intetsägande.
men suuper spännande att se vad MR Choo har att erbjuda, såg n affisch förut på stan, cardigan 999:- inte jättebilligt men en typisk komprimiss kan jag tänka..
nu är det mönsterkonstruktion som ska fylla min hjärna idag! måste lämna lite plats för det haha..
va ju sjuk förra gången så får se hur mång min det tar att ta igen, 30 kanske? ;)

Kram *Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0