lördag 14/11

nu är det skumpa till folket! mer champange :)
lördag kväll 14 / 11, destination magenta och white room!
VIP, kom dit nu mina vänner så dansar vi klackarna av oss! igår festade vi med the ökända miss Kenza, ikväll ska vi hitta fler hotties som vi kan slå klackarna i taket med;) alla hänger där vi är. schteeek mina vänner!
norrmalm liksom!

sitter nu på skypesamtal/video med käre far älskade mört och alla hans vänner för att fira hans 49 års kalas:)
therese och jag dricker champange och rosé, erik ligger och soover haha
ska snart hoppa in i duschen
ha en trevlig lördag kväll, vi ses på regeringsgatan 61

puss och kraam Kenny

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 00:05:03
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0