lördag morgon

2 o en halv timma till sats afro :)
kul kul, men vad är det jag ska göra? hehe
tror det är någon form av dans men får la se

tänkte leta igenom min garderob och hitta mina betyg osv så jag kan lämna
in min ansökan till skolan.
skulle vara inne sista november och tiden rinner iväg.
pratade med mamma igår och på tisdag är det bara 3 veckor kvar tills dom kommer upp, huur kan det gå så fort! det är snart 3 veckor sen jag var hemma, time is running!

ritade upp mit stageskissförslag till modeshowen, ska ta med till Marilú på måndag när vi skriver på kontraktet för lokalen. Enskilda Galleriet på kungsholmen blev det,
enbart VIP guest will be there..så se till att hamna på listan.
detta är något man inte vill missa! believe me

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0