morning

Goodmornin my fello swedish mates
det var tusan mej inte lätt att gå upp idag, snooze 3 gånger. but now im up!
igår lämnade jag in kjolen och kavajen till maria, skönt att jah kunde lämna in den på deadline datumet. men helt super nöjd var jag inte, men tror inte man kan vara det med allt. plus att jag lär mig så det kan inte vara helt perfekt, det hade vart jättekonstigt juh.
idag är det den 25, viket betyder löning... man kanske kan få äta något idag då;)

igår postade jag pressreleasen på bloggen, vad tyckte ni?
I wrote it!
och igår kväll/em så gjorde vi våra inbjudningar och skickade dem till branchfolk


bodypump idag, men det är också signering på åhléns city nästan samma tid!
tusan vad ska jag välja?????????






KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0