our world

efter att ha sett filmen känns slutet närmare än någonsin, vart är mina nära och kära? jag bad dem komma hit nu, och de är på väg. men inte förens om 2 o en halv vecka.
jag väntar...

lite reflektioner
visst det är scifi men det är ändå äkta, det är inte aliens! det är på riktigt. vi har alla sett jorbävningar, tsunamis och vulkanutbrott. naturen har sin egen evolution. naturen har sin egen väg.
vi kommer att förinta oss själva.

"Jag tror på Gud fader allsmäktig, himmelens och jordens skapare"
vi ska alla stå vid domens dag och dömmas till ett evigt liv i himmelen eller helvetet.
enligt bibeln så kommer domdedagen utspelas så, det kommer vara som en stor rättsal där gud står som domare och vi kommer dömmas efter våra synder.

eller som mayaindianerna förutspår, jorden kommer drabbas av återkommande naturkatastrofer som slutligen förintar jorden den 21 december 2012.
och människan skapar krig med sig själva och jorden utspelar sig i kaos.

eller så lever vi vidare 23 december och får uppleva julafton även år 2012.
vad man än väljer att tro på så är det viktigast att komma ihåg vilka man älskar, vilka man vill spendera tiden på jorden med. ring dom,imorgon, nu eller med en gång.

lyssnar på
michael jackson "we are the world"

vi har bara en värld, låt oss ta hand om den. gör ditt för männskligheten

God bless us all
peace and love for ever
i evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0