sjuk

*host*

fick pallrat mig iväg till skolan för att hämta läxor, o lämnat tillbaka ett par skor sen när jag om hem va jag helt död!
ringt till vårdcentralen, men ne jag får inte komma in o ta prover för influensa, så om jag dör typ inatt så är det vårdcentralernas fel! ringde två och de sa samma sak båda två, att jag är inte prioriterad.
men ska försöka gå på mitt sats möte idag med, hon va ju så trevlig när jag pratade med henne i telefon, plus att det ligger precs utanför dörren, snabbt dit och snabbt hem igen. sen tvätttid ikväll
fan va mycket det är idag!
oooorka!!

ett stort tack till T som hjälper mig med min layout bild :)
puss på dig min vän


*Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0