statusuppdatering

nu är det bestämt!, vi ska ha våran modevisning på enskilda galleriet på kungsholmen! va där idag och pratade med mr black, schysst kille, och tusan vilken bra lokal!
kommer bli as nice!
nu är det tvättning som händer här hemma, så kul har jag ! men det måste ju göras någon gång liksom. tittar på mina vackra liljor, de håller sig fina fortfarande trots att dom har stått i över en vecka. good shit det där!
ska laga lite lövbiff sen tänkte jag!, men vad ska jag ha till? gräddsås och ris kanske? hehe följer min diet ganska bra, protein är bra, och fett och kolhydrater.. mycket bra kenny det kör vi på!
slänger ner lite grönsaker också så blir det ännu nyttigare!

lyssnar på peter jöbacks nya album, låten wicked game.

kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0