flyg heeem

Sista timmarna i Vlanda, buhu!
så jäklans kallt det är ute oxå, brr säger vi !! kylan börjar tränga sig in i vårt gamla hus, skönt att jag snart lämnar west och kommer till min varma östermalms våning :)
längtar hem nu, men kattsson hon ger mig en arg blick!! "aaha ska du verkligen lämna mig här nu igen"
buhu jaaaaaaaa förlåt!! men jag lovar hon hade inte trivts uppe i sthlm, hon är inte så stadsråttaaktig av sig! mer lämpad för the rough life in vlanda :)

14:45 går flyget, åker la härifrån 13:35 kanske, senast... borde verkligen ha packat färdigt då, men på nått vänster har jag med mig mycket mer grejjer tillbaka hem än när jag kom???
were is the logic?

hörs ikväll..efter mardrömsflygningen i plastplanet hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0