garn

När jag var på ladan köpte jag även lite garn, eftersom jag va så dålig på det i skolan förra veckan så ska jag fan lära mig...!!! kommit en liten bit idag iallfall, får kanske gjort lite imorgon och på planet hem på fredag..

"kan inte tänka mig något finare ord än Östermalm just nu"

hahahah lite kändisdjungel humor för er alle;)
men kände faktiskt nästan så när jag kom hem till pappsson o det va kallt i huset o man fick gå ut o hämta vedbackar och tända i spisen för att få värme..brr!! inte kul att vakna o så är det 11 grader inne,,,,

 

Nu är det dags att styla sig iordning o sätta sig i skönheten o pallra sig ner till kungälv o hämtaupp hansson...fika med lite old folks;) myspys

 

bye bye then take care now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0