home

Hemma igen :)
underbart att komma in i sin egen lägenhet! en vecka är lång tid, nee iförsig inte, känns inte som jag har vart borta alls, men grymt smidigt att ta flyget ner, 45 min så är man hemma, kostar mindre och mycket trevligare!
sen buss till centralen som kompensation för flygningen sen en taxi hem, så från dörr till dörr 3 timmar...
Pappahus,Vlanda-Regeringsgatan,Sthlm 3 Hours :)
motsvarandetåg 6 timmar?
buss? 9`?
gå? ??????
ahaha

men vad möter jag när jag kommer innanför dörren?? min palm har dött!!!
och mina murgrönor som var så fina i köket, nope dom gav med sig alle tre! :(
men mina fina orkideer frodas o är så vackra så, det har kommit en ny fin blomma under veckan...

nu är det halloween i helgen, vad händer liksom? jag har aldrig riktigt velat ta in den högtiden..känns bara som usajippolisterat alltihop, trick or treet? snarare "ge mig godis för helvete"
jag ska se på this is it imorgon iallafall, sen kanske utgång?
jag är lite sugen på att gå ut ikväll, först en dusch och sen ut o göra stan så den känner att jag är tillbaka hahaha
ha de gott sweeeden

Kommentarer
Postat av: Pernilla Berkefors

Hej!

Kul att du har en blogg! Håller med liiite om halloween, men ja tycker de e så sjukt kul att klä ut sig... Och själva halloweenfirandet e från Irland ursprungligen googlade jag fram för några veckorsedan.. Ja va stormsäker på att det var som du kalla "usajippo" eftersom de e så uppblåst Over there!!



Take care!

2009-10-30 @ 19:10:34
URL: http://vanillab.blogg.se/
Postat av: Trasan

Återuppliva palmen!

2009-11-01 @ 15:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0