08:11

08:11
snart iväg till skolan och ha material lära, efter det photoshop..
jag kan ju inte data överhuvudtaget så det ska bli spännande ;)

tomas anlände igår, va ute och tog några glas vin, alltid lika trevligt!
nu får vi vart jag ska ta vägen bara..måste flytta.men som tur är inte lika tidigt som jag trodde.
jag trodde det var denna veckan, men jag har till sista april..så dumt va, jag ska ju bara vara här 1 månad till efter det. vad spelar det för roll?
är det sveriges rikes lag som vi ska leva under och respektera?
pass på det säger jag!

mina arbetsprover är limmade :)
nu sitter jag med omformningen av all text som ska stå..så det blir perfekt!!
need it to be perfect....

ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0