dagens tanke

nu är det läggdags, dagen har bjudit på träning på SATS, mathandling och matlagning i form av mumsig köttfärssoppa med ostfralla till...

så lättlagat och väldigt gott,
köttfärs
lök
potatis
morötter och buljong, så lätt va det

"när löven faller" spelas nu på min spotify

såg ni melodifestivalen igår?
jag tyckte verkligen om salem, lite speciell men ändå ganska skön, ola däremot NEJ!, jag kunde inte ens lyssna på låten för jag var så tagen av hans oproffsiga scenrörelser.
LINDA skulle gått vidare, röstade på henne och skänkte ca 16 kr till radiohjälpen, men ne sverige har ju tydligen inte förstått vad som kan gå hem i öst...booring

nu är det läggdags som sagt,,
ska åka till media markt i kungens kurva imorgon em, lämna in min dator:S
kanske kanske skriva något inlägg från skolan
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0