en rad

bonsoir, ett glas rött, mat på G, kan det bli mer trevligt??
jo just det, jag är i VÄST! så jaa det kan bli mer trevligt :)

mamma och jag har haft en lite fashionshow, hon har provat två korsetter och hennes kavaj jag sytt till henne, hon är inte världens bästa linslus så har tyvärr inga bilder på 'na!!! men ska styla henne nästa fredag för då ska hon på galejj, ska försöka norpa en bild då ;)

lisa hämtade mig på malöga imorse, TACK än en gång, sen svisch till Tirre och börja flytten, två lass fick vi kört och det var det som behövdes....

ryggbiff flamberas, potatisgratängen är i ungenen och såsen kokar i kastrullen. who needs a chef when u are as fabulous as we??


ha en goo kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0