bedårande

bonsoir,
jag försöker komma in i mitt eget tangentbord igen, har använt pappas så mycket under hemvistelsen att jag har glömt av hur mitt fungerar -:DONK:-
imorgon bär det av till skolan igen, måste ringa csn, ellie, gå på en lägenhetsvisning, aa det är mycket att göra imorgon men nu är jag tillbaka i det fantastiska stockholm.
känns ganska skönt att vara hemma.

har ni spanat i stjärnorna på slottet?
jag är helt tagen av ms meg westergren, tyckte hon var fantastisk när jag träffade henne på slottet men det är något som händer när det sänds på tv. bedårande!
.
det var hennes dag i lördags, vilket vi missade då vi satt i badtunnorna och betedde oss som vildar..

nu nu kära vänner är det läge att sova, upp till skolan imorgon och inleda sista veckan av "ettan", nästa veckor är vi tvåor :)

ha de gott
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0