brrr

"potatis
bearnesås
mjölk
grädde"

- inköpslista för kennan att fixa idag :) I sure will dad... laga middag till mig och pappsson och mörten :) mys!
ska upp till L.E och inhandla godsakerna och köpa lite fikabröd till mig och lisa, undrar om tirreTsson också vill vara med, kanske ett sms är på väg till henne... hehe
det snöar fortfarande, och som vi alla vet så är 1800 tals hus inte så väldigt bra isolerade så det är ganska kallt här hos mig, men jag eldar som en tok och varmluftspumpen står på 26 grader, men det är mycket som bara försivnner ut...
jag tycker så synd om dem som åker skidor nu i fjällena, ok gött men faan va kallt med 25-30 minus..då vill man inte åka skidor..sitta och dricka choklad med grädde innomhus vid öppen brasa ja, eller likande senario fast med sprit i toppstugan JA, men åka utför..njet!!

hittat två fantastiska lägenheter i sthlm, ska på visning nästa vecka :) yeaajj
men säger inte vart än då kanske du tar dem ifrån mig!

usch min bil ser kall ut,brrrrrrrrrrr men snart ger jag mig ut och pölsar de 15 metrarna fram till den ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0