gott nytt år

gott nytt år kära vänner,
hoppas att ert nyprsfirande var lyckat, mitt var det. det bästa på väldigt länge måste jag säga.
ni vet det blir alltid så på nyår att man vill så mycket ch har massa planer men islutändan så står man där och vet absolut inte vad man ska göra. och allt blir ganska mjäkigt,
men igår så började jag jobba 11:30 på slottet, först med aktiviteter med gästerna och sen lite servering och sen disken. slutade 02:15, och sen var det efterfest med skumpa med the co-workers :)
det som är så bra med att jobba med restaurang är att dom kan ju vilka viner man ska dricka :) drack bara goda grejjer inatt,
sen kom man hem runt 0700, lagom trött,
sov 3 timmar och legat och frusit under mitt täcke sen dess hehe
annars såg slottet sig likt ut, men det har tillkommit några nya praktikanter, en som va med på efterfesten, T..trevlig.
vill ni ser hur jag jobbar så spana in
stjärnorna på slottet på svt 1 på lördag kl 20. it's gonna be wild!!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0