mönsterkonstruktion

Today Im gonna visit the university of stockholm and their law department, för att vara en inhoppar för mina två vänner jossan och elli, dene na kl 12 o den andra kl 17. när ska jag hinna vara i skolan? ;) hahaha



jag kommer få en ny lärare i mönsterkonstruktion idag, hela dan har vi det, så ska jag gå iväg mitt i allt... hade funkat lite lättare när jag hade helen, eftersom hon redan visste hur bra jag va hehe..nu ska man behöva visa det igen liksom... det löser sig, är kul att kunna hjälpa dem, eftersom dom inte kan ta sig hit just nu på egen hand, men kanske till hösten får vi hoppas :) och ja jag hoppas också jag är här då!!
nu är det dags för skolan..
puss

Kommentarer
Postat av: Ellinor

LOVE YA!!!!

2010-01-18 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0