på väg ut

nu är det inte kul!
inte kul alls,

jag hade gärna sovit i sådär 5 timmar till, men attans att man måste upp till skolan, damn!!

jag är smått bakis men mestadels trött och ja haha jag får skylla mig själv men fan va kul vi har när vi är ute ;)
nu är kl 08:10, ska kila iväg till skolan om en kvart typ, kanske om 10, måste verkligen ta en kopp te i skolan, för det första fryser jag och för det andra behöver jag både komma igång lite och slappna av på samma gång ;)
hade gärna ätit en scones på espresso house men tycker faktiskt inte dom är så goa länge, dissapointment!!

well u guys see you later, have a nice day and remember let's make every day count
kärlek/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0