workout

nu har mamma och jag kört ett jäkla träningspass, ca 80 min workout, inkluderat det mesta tror jag hehe
rumpa ben mage armar,
kan säga att det bränner fortfarande efter dusch och avslappning i min rumpa ;) hehe
men ska man vara fit for fight på söndag så får man fan kämpa,
stod och funderar på borås i duschen, man ska ju spegla höstens kollektion mot en leksak, kom faktiskt på en ganska passande, men ska inte säga hur den ska användas, vem vet någon som läser detta kanske också ska söka, kan ju inte ge bort mina fantatsiska tips ;)

tror mormor och morfar har en sådan här, får åka bort och undersöka saken senare, eller göra som jag hade tänkt från början, gå in i en leksaks affär och få inspiration därifrån....


Kommentarer
Postat av: maya

ooh spännande:D jag håller tummarna för dig

2010-03-02 @ 12:02:31
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0