heej

heej
nu har jag vaknat, efter en hel helg med massor av saker som hänt ;)
i torsdag kväll flyttade jag mina första grejjer, sen fortsatte jag på fredagen, körde skyttetrafik mellan regeringsgat
och gamla stan. forsatte med städning.
när jag väl fått hit alla grejjer skulle allt komma iordning här, då ringer kaiza o hon o jessica va på väg :)
(TOPPENTJEJJER!!!)

dom hade vart o gjort något jag aldrig kommer göra haha , så det var ett hett samtalsämne ;)
fick kastat in allt på rätt plats iallafall sen gick jessica hem till sin mormor och åt, då gick jag o kaiza i köpte sushi, eller jag fuskade lite eftersom jag inte är big fan av det..
tog någon friterad kycklinggrej, gott va det.
några glas vin slank ner ur baginboxen, sen kom jessica igen haha och till sist ebbiliscious.:)
lulliga som vi alltid blir på vin rultade vi iväg till , öhh aa det härmed namn, någonstans på kungsholmen, inte m paviljongen, utan typ breve..
det var trevligt det med iallafall, med tanke på morgondagen som skulle komma åkte jag hem i någorlunda tid, typ 12..
upp 07:15, slussas till frihamenen magasin 7, inspelning av finalen av körslaget!
:)

sjukt kul o vara med dessa fantastiska människor som ingick i crewet :) TACK för att jag fick vara med, tack till Tina :)
efter ett 15 timmars pass i studion va det dags för efteresten på café opera :)
jag kommer lägga upp bilder, men måste skynda mig iväg nu ut i solen, får ta det ikväll för kameran ligger nerpackad..
njut av dagen
puss o kraaam

Kommentarer
Postat av: Jessica

2010-05-02 @ 22:36:39
Postat av: Jessica

2010-05-02 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0