en helt vanlig måndag

efter en skön natt sömn vaknade jag upp till vad över 1 miljon svenskar vaknade upp till...
Reeegn!!
och så får man höra från underbara västkusten att där är det strålande solsken!!
var är rättvisa då? obefintlig i alla fall...
men tog mig ur i rusket med mitt gigantiska paraply, full fart in mot stan... siktet inställt på braenhgatan (eller nått ;))
Beckmans designhögskola i vilket fall som helst!
hämta glömda arbetsprover, något kul att se det ledsna paketet markerat med ett stort F med en rund ring runt, vad kan det stå för "FAIL", "FEL" eller dylikt comes to mind
dom va snälla som tog emot mig , tur för dom det ! =)
fick bokat in ett möte för feedback den 24 september..
förmodligen den dagen då jag kommer hem för dophelgen =)
ne nu är det snart middag här i casa de erika, köttfärssås med bandpasta =)
mums
puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0