hur tänker dom?

768:- tågbiljett, tar 03:03 h
575:- tågbiljett, tar 04:51 h
390:- flygbiljett, tar 50 min.
vad väljer man i dessa knapra tider?
vad tänker politiker med, klart som faan jag väljer o ta flyget då det är bekvämare, billigare och går snabbare. framför tåget som är från 80-talet som tar längre tid och som är så jäklans snordyrt,
nämnde jag att detta är priser för ungdomar.
ja ja men vi har ju cash! glömde det..
fick jag någon del av de 120 000 kr Reinfeldt tjände extra iår för det är en blå regering? nej skulle inte tro det.
blir upprörd!!
rent ut sagt förjävligt är det!!
med detta sagt, yeajj jag ska till stockholm på fredag, ska bara ta mig en riktig funderare på hur jag ska ta mig upp ;)
puss o kraam
o tack ERIKA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0