mitt nya liv

igår skrev jag att "imorgon börjar mitt nya liv"
jag är på god väg, gick upp 8:30 o gick ut på en powerwalkpromenad!
riktigt gött faktiskt, inte för kallt och fin sol...ska försöka gå den varje morgon, och sen utöka till två varv.
ett varv tog precis 30 min!
sen lite frukost i form av flingor och mjölk och macka!
betalt lite räkningar, så mitt internet inte stängs av, det är så jäkla snopet varje gång man glömmer betala..
och så stänger de alltid av det på torsdagar, så hinner det inte registreras att det kommit in pengar fören på mån eller tisdag, så man blir utan nät i 4-5 dagar.... handikappad haha.. ;)
utkommen från duschen, ska ner till bussen om en stund för att åka på ett möte med EW..
de som vet vad det är, tänk på mig kl 13:00 :)
ska försöka skriva något när ja är tillbaka från det
krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0