morgon

kaffekopp i handen, Smilla (hampus katt http://www.finest.se/hampussen ) upphoppandes i sängen och en väldigt trött kenny. min vän liza o ja hade nog sagt "välfi" till just detta! :)
fick ett lunchsms av N, :) mycket trevligt att bli utbjuden så där huxflux! det är få förunnat och ger mycket mer uppskattning än man kan tro. så halv ett am I out of here!! in till city and meat up with tha N
"tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig" jag övar ;) enbart T och Liza vet vad jag över till!hihi
skitsvår låt btw....
det är mycket kallt i mitt rum, vad är det för fel på detta huset? dom borde väl ha satt på värmen nu? får klaga någonstans, för ja sover alltid med strumpor på nuförtiden hahaha..är inte det pensionärs varning?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0