produktiv dag

Produktiv dag ändå måste jag säga, seg start  då jag inte kom utanför dörren fören kl halv 1. Då blev det fart på mig, mot sergels torg och rösturnan, gillade inte systemet dock. Det fanns två poliser, ett tv-team osv… vaddå individuellt röstning?? Kändes som man var i ett sovjetland. Sen fick man ta lappar på utsidan båset, sjukt!! Då ser ju alla vad jag röstar på, om man inte tar 1 av varje men vaddå slöseri med pappersresurser!! I skepplanda fanns alla lappar inne i båset. Lär av detta 08:or!!

Om inte sverige är på väg in i en diktatur? Vad säger du reinfeldt? Du skrämmer mig ändå så titta med dina hunögon någon annanstans, mig lyckas du inte övertala.

 

Efter röstningen blev det en tripp till NK, kollade in handdukar från Lexington, så lyxiga och vackra fina färger. Men en handduk för 375 och badlakan för 575 är inte i min buget just nu. Det kommer bli dock!! För mig ska handdukar vara fina, lyxiga och fräscha. Det får kosta lite mer då men att vira om sig i en riktigt lyxig handduk.. mmmm…. Så drömma får jag göra än så länge, hoppade sedan tvärs över gatan till norrmalmstorg och handskbutiken där jag har suktat efter ett par bilhandskar i över 6 månader. Nu slog jag till.

De skulle bli mina!

Jag ska inte avslöja pris med utgör en stor del av månadens budget. Men jag behöver det, snart är det kallt och sist jag köpte något till mig själv var ungefär när jesus gick i kortbyxor.

Slutsats = Helt klart ett par skinnhandskar J

 

Sen blev det lunch/mat på första ställe jag kom på, tragiskt nog, a bilden säger mer än tusen ord. Kungsgatan…

Kl blev till tiden tid och jag knallade bort till centralen o metron som skulle ta mig till solna och råsundavägen…väldigt trevligt o träffa de jag ska flytta in med imorgon =) hehe

 

sen blev det fika med fantastiska nathalie! hon är en rikitgt stor inspirationskälla..henne kan man prata.. love it, tack för en trevlig kväll..

nu är det läge att slänga igen fabriken för idag..

puss o kraam

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0