söndag med all rätt

idag är en seg dag! det går inte att sticka under stol med...
men igår kväll var en jättetrevlig kväll!!
tack för att jag fick följa med ut till norra brunn, viss komik är dock inte min smak men tycker mycket var roligt :)
men så är det alltid, man kan inte gilla allt..
vad händer då idag?
ska egentligen iväg o kolla på ett rum jag ev ska hyra, i en trea i Solna, låter väldigt intressant faktiskt..billigt också..
och innan det ska jag till Sats hade jag tänkt. testa ett nytt, vid Telefonplan, har inte varit där..men alltid kul att testa på nya ställen med nya människor :)
men aj aj va kom ja på nu, faasen har glömt mitt hänglås..måste ja köpa ett nytt nu då?? NEEj..faan no money, eller iallafall inte till det hihi
ne nu ett glas saft =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0